20. července 2017

Skyrim: Jak resetovat DLC - Dawnguard

Návod jak resetovat celé DLC, aby jste si například v Dawnguardu mohli zahrát i za druhou stranu. Já osobně hrál kvůli achievement na steamu za upíry, ale štve mě to a chtěl jsem hrát za strážce úsvitu, abych si taky zkusil druhou stranu. Jenže Dragonborn a základní hru jsem už skoro celou dohrál a nová postava se mi nechtěla začínat. Tak jsem přišel na to, jak hru lze resetovat. Popíšu to tu, tak jak nejlépe umím a kdo by návodu nerozuměl, tak tu bude i video návod.
Video návod:


1) Zapneme hru, a ve hře jí uložíme jako nový save.

2) Vypneme hru a najdeme si složku: Skyrim Special Edition ► Data.

(Pokud máte steam tak cesta vypadá asi takhle)
CProgram FilesSteamsteamappscommonSkyrim Special Edition

3) Najdete tam soubor "Dawnguard.esm" (nebo daného DLC co chcete resetovat)
-A následně ten soubor přejmenujete například: "xxxDawnguard.esm"

4) Poté znovu zapnete a načtete hru, dáte pokračovat
(Hra se vás zeptá "Tato pozice vyžaduje, obsah, který již není k dispozici..."
Dawnguard.esm - A dáte ano a načtete hru

5) Ve hře znovu uložíte jako novou pozici  a vypnete hru.

6) Vrátíte se do složky Skyrim Special Edition ► Data
-kde následně přejmenujete soubor "xxxDawnguard.esm" zpátky na "Dawnguard.esm"

7) Zapnete hru a když se vydáte například do Riftenu zastaví vás Durak, který vás znovu naverbuje do Strážců úsvitu.

8) To je celé :-) Pokud někdo náhodou něco nevěděl, či mu to nešlo stačí se zeptat v komentáři :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem rád, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek!