12. června 2017

Skyrim: Jak vstoupit do Temného Bratrstva

Jak vlastně vstoupit do Temného bratrstva? Když poprvé přijdete do Riftenu zastaví vás muž jménem Palice, pokud mu zaplatíte dostanete + přesvědčování ale hlavně informaci, že ve Větrném Žlebu je malý chlapec  Aventus Aretin co se snaží navázat spojení s Temným bratrstvem.
Video návod - Klik
Pokud mu nechcete zaplatit, stačí jít v Riftenu do sirotčince, kde vám děti zadarmo řeknou tuto informaci. (Ale budete bez postupu v přesvědčování, který se špatně skilluje)


Ve Větrném Žlebu najdete jeho dům, kde mu zalžete, že pocházíte z Temného bratrstva a přijmete jeho zakázku, poté se vrátíte zase do Riftenu, kde zabijete starou vychovatelku co se stará o děti.

Poté, dojdete odevzdat úkol, kde dostanete prsten "Dědictví Aretin"  
Pak vyjdete z domu.
Zmáčknete T (odpočinek) a počkáte  24h zhruba.
Pak si vás najde kurýr a předá vám vzkaz: VÍME TO

 Vzkaz

Pak už jen stačí, jít do hostince (nezáleží v jakém se vyspíte), kde si pronajmete pokoj.
Vyrazíte spát - je jedno na jak dlouho - probudíte se stejně u Astrid.
Kde dostanete úkol, zabít jednoho ze tří klečících.



Jednoho zabijete, já zabil Vashu - Na mně moc arogantní... :-D (je fuk koho zabijete).
Poté vám Astrid nabídne, zda se k nim nechcete přidat a řekne Vám kam máte jít.
Dojdete ke dveřím na označeném místě.


Odpovíte:
TICHO, BRATŘE.

2 komentáře:

  1. Já Temné bratrstvo vyvraždil :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D Mě vždy pobavilo to, když mi Maven Černošípková vyhrožovala s Temným bratrstvem, že má styky a že mně může nechat zabít - v tu dobu už sem ho vedl já :-D :D :D

      Vymazat

Jsem rád, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek!